Wat biedt de raamovereenkomst?
Vroeger bood de raamovereenkomst 7 percelen aan. In de huidige raamovereenkomst hebben we dit beperkt tot drie. We kozen voor een beperkt aantal percelen om hogere volumes te bekomen en dus een betere prijs te krijgen. Daarnaast is het ook makkelijker als je voor je materiaal bij slechts 1 partner moet aankloppen of alles kan kopen in 1 webshop.
Perceel 1: ICT-materiaal
Dit perceel bevat: desktop pcs, schermen, laptops & docking stations, tablets, smartphones en divers klein ICT materiaal.
Het standaardtoestel voor desktops is de Dell OptiPlex 5090 Micro. Voor de laptops is dit de Dell Latitude 5520 ofwel met een i5-processor of een i7-processor.
Als standaard docking station bieden we de Dell WD19S 130W aan en als scherm is de standaard de Dell P2422H of de Dell P2720D.
Dit perceel is gegund aan Dustin (vroeger Centralpoint België N.V.), Nieuwlandlaan 111, 3200 Aarschot.
Perceel 2: Audiovisueel materiaal en diensten
Dit perceel bevat audiovisueel materiaal en diensten. Hierbij is extra aandacht gegaan naar de mogelijkheid om hybride te vergaderen.
Je kan binnen dit perceel alles aanschaffen dat onder de koepel audiovisueel materiaal valt, afhankelijk van wat je nodig hebt. De leverancier zal je hierbij begeleiden.
Binnen dit perceel is er extra aandacht besteed aan begeleiding, installatie, configuratie en ondersteuning van het geplaatste materiaal.
Dit perceel is gegund aan IT1 bv, Steenkaaistraat 14, 9200 Dendermonde.
Perceel 3: Netwerkmateriaal en diensten
Dit perceel bevat:
- Netwerkapparatuur (Firewalls, Switches, Indoor & Outdoor wireless access points,…) om de hoofdinrichting van een lokaal bestuur en al hun bijlocaties met elkaar te verbinden en te voorzien van een performant lokaal netwerk.
- Analyse, bekabelingswerken, installatie, beheer, onderhoud en ondersteuning van dit netwerk.
- Monitoring en rapportering.
Dit perceel is gegund aan Simac NV, Arthur De Coninckstraat 5, 3070 Kortenberg.
Praktisch
Perceel 1 van deze raamovereenkomst heeft een looptijd van 48 maanden van 17 maart 2022 tot 16 maart 2026.
Perceel 2 van deze raamovereenkomst heeft een looptijd van 48 maanden van 18 juli 2022 tot 17 juli 2026.
Perceel 3 van deze raamovereenkomst heeft een looptijd van 48 maanden van 10 juni 2022 tot 9 juni 2026.
VERA treedt voor deze raamovereenkomst op als aankoopcentrale met aanvullende aankoopactiviteiten. Deze aankoopcentrale fungeert als tussenpersoon door het sluiten van raamovereenkomsten die door de aanbestedende overheden worden gebruikt (artikel 47, §1, alinea 2 van de wet overheidsopdrachten). Het bestuur dient zelf nog rechtstreeks een overeenkomst te sluiten met de leverancier. Hiervoor hoeft VERA niet tussen te komen.
Alle leden van onze Virtuele Centrumsteden en it-punt ilv kunnen gratis gebruik maken van deze raamovereenkomst. De financiële voordelen gaan rechtstreeks naar onze besturen via voordelige prijzen of meer dienstverlening van de betrokken leveranciers voor minder geld.
Contactpersoon
Wens je hierover meer informatie? Neem dan contact op met VERA via info@vera.be.