Digitale dienstverlening verbeteren
Het ESM-platform van NetConnect combineert krachtige IT Service Management (ITSM)-mogelijkheden met uitbreidingen die geschikt zijn voor verschillende andere diensten van je bestuur. Daardoor kan je jouw digitaal bereik vergroten en ervaringen van je burgers verbeteren.
Maak connectie met andere besturen om je ervaringen, expertise en oplossingen te delen. Door gebruik te maken van de collectieve kennisbank kan je uitdagingen efficiënter en effectiever aanpakken.
Wat biedt ESM
- IT Service Management (ITSM) processen
- Incidentbeheer
- Beheer van bedrijfsmiddelen
- Contractbeheer
- Service Level Agreements (SLA's)
- Wijzigingsbeheer
- Toegankelijk voor zowel interne medewerkers als burgers
- Enterprise Service Management (ESM) met uitbreiding naar andere diensten
- HR
- Facilitair beheer
- Communicatie
- Toegankelijk voor zowel interne medewerkers als burgers
- Integratie met bestaande tools
- Communicatietools zoals Teams, Outlook, enz.
- Netwerktools voor monitoring, discovery, enz.
- Automatische import- en exportmogelijkheden van gegevens via verschillende kanalen zoals e-mail, API, enz.
- Dashboarding en rapportage
Praktisch
Deze raamovereenkomst gaat in op 16 september 2024 en loopt 72 maanden. De initiële einddatum is 15 september 2030. De raamovereenkomst is twee maal verlengbaar met één jaar.
De Provincie Oost-Vlaanderen treedt op als aankoopcentrale voor de lokale en provinciale instanties die gesitueerd zijn in het Vlaams Gewest, zoals hierna omschreven:
- de gemeenten, gemeentescholen, bibliotheken, culturele centra en gemeenschapscentra;
- de districten;
- de provincies, inclusief de provinciale scholen;
- de openbare centra voor maatschappelijk welzijn;
- de samenwerkingsvormen, vermeld in deel 3, titel 3, van het decreet van 22 december 2017 over het lokaal bestuur;
- de intergemeentelijke onderwijsvereniging, vermeld in het decreet van 28 november 2008 betreffende de intergemeentelijke onderwijsvereniging;
- de welzijnsverenigingen, vermeld in deel 3, titel 4, hoofdstuk 2, van het decreet van 22 december 2017 over het lokaal bestuur;
- de autonome verzorgingsinstellingen, vermeld in deel 3, titel 4, hoofdstuk 3, van het decreet van 22 december 2017 over het lokaal bestuur;
- de verzelfstandigde agentschappen die opgericht zijn door een provincie of een gemeente;
- de polders en de wateringen;
- de politiezones;
- de hulpverleningszones;
- andere instanties en organisaties in de provincie Vlaams-Brabant die toegetreden zijn tot een door VERA opgericht samenwerkingsverband, hierna verder genaamd virtuele centrumstad of samenwerking en/of lid zijn van it-punt ilv.
De aanbestedende overheid kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor problemen betreffende aanvragen of komende van een andere entiteit.
Interesse?
Voor info om in te stappen op deze raamovereenkomst Enterprise Service Management kan je terecht bij info@vera.be.