Hoe maak je de overstap naar werken op afspraak? En wat zijn de valkuilen? Nu fysiek contact danig ingeperkt wordt, is elk bestuur op zoek naar manieren om dienstverlening anders te organiseren. Op basis van deze ervaringen geven we in vier delen onze aanpak naar een succesvol kader voor werken op afspraak.
Met deze vierdelige reeks rond werken op afspraak krijg je zicht op de plaats ervan binnen een breder dienstverleningsconcept. We geven je een aantal praktische sjablonen mee die kunnen helpen om even vanop afstand naar je dienstverlening te kijken en de effecten die je ermee wil bereiken. Erna helpen we je per product een voorkeurskanaal te bepalen en je afspraken praktisch te gaan organiseren.
De reeks is opgebouwd rond vier stappen naar werken op afspraak:
- Welk effect wil je bereiken?
- Welke instrumenten zet je in voor deze effecten?
- Wat heb je nodig om dit te realiseren?
- Implementeren en monitoren
Wens je hierover meer informatie? Neem dan contact op met VERA via info@vera.be