Heb je een technisch probleem en doet jouw organisatie beroep op VERA IT-dienstverlening?
Maak een ticket aan via ons selfserviceportaal. Zo kunnen we je het snelst helpen.
Weet je niet hoe je hieraan begint? Volg ons eenvoudig stappenplan: Handleiding selfserviceportaal TOPdesk.
AnyDesk voor hulp vanop afstand:
- Klik op de knop 'Download AnyDesk'. (Ben je een Chrome gebruiker? Open dit bestand dan in een nieuw venster)
- Je krijgt een 9-cijferige code. Geef deze door aan de IT-ondersteuner. Het enige dat jij nog hoeft te doen is de verbindingsaanvraag accepteren.
Hoe bereik je jouw IT-ondersteuners?
Elk bestuur heeft een eigen mailadres om de helpdesk te bereiken. Dit mailadres heeft de volgende vorm: helpdesk.bestuur@vera.be.
Je kan je IT-ondersteuners ook telefonisch bereiken. Afhankelijk van je bestuur bel je een specifiek nummer:
Hoe werkt onze IT-ondersteuning?
Onze IT-ondersteuners zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot vrijdag van 8u tot 12u30 en van 13u tot 16u. Ze volgen de netwerkverbindingen permanent op en zijn bereikbaar voor jouw telefonische meldingen. Bij problemen zorgen zij voor de communicatie tussen het bestuur en de netwerkleverancier om tot een vlotte beschrijving van het probleem te komen.
Ook interesse?
Wil jij ook beroep doen op ons IT-beheer en IT-ondersteuning? Neem dan contact op met VERA via info@vera.be.