Naar content
VERA - Vlaams-Brabants steunpunt e-government VERA - Vlaams-Brabants steunpunt e-government
  • Contact
  • Probleem melden
  • Aanmelden
Zoek
    • Diensten en projecten
        • Diensten
        • GIS-werking in de regio
        • Leidraden en andere tools
        • Raamovereenkomsten
        • Samenwerkingsverbanden
        • Smart city-oplossingen voor een slimme regio
    • Activiteiten
    • Virtuele centrumsteden
        • Wat is een samenwerkingsverband?
        • VCS ADD-ICT
        • VCS Brabantse Kouters
        • VCS Groene rand
        • VCS Hageland
        • VCS Lambiek
        • VCS Luchthaven
        • VCS Noord
        • VCS STAD
        • SW Politie Oost
        • SW Politie West
        • SW Regionale Landschappen Vlaams-Brabant
    • Kennis delen
        • Bestuursdocumenten
        • Jaarverslagen
        • Online Community
        • Magazines
        • Nieuwsbrief
        • Presentaties
        • Veelgestelde vragen
    • Over VERA
        • Contact
        • VERA in het kort
        • Werken bij VERA
        • Wie is wie
        • it-punt
        • Nieuws
        • Jouw privacy
        • Klokkenluidersmeldpunt
    Naar top
    1. Home
    2. Probleem melden?

    Probleem melden?

    Heb je een technisch probleem en doet jouw organisatie beroep op VERA IT-dienstverlening?

    Maak een ticket aan via ons selfserviceportaal. Zo kunnen we je het snelst helpen.
    Weet je niet hoe je hieraan begint? Volg ons eenvoudig stappenplan: Handleiding selfserviceportaal TOPdesk.

    AnyDesk voor hulp vanop afstand:

    1. Klik op de knop 'Download AnyDesk'. (Ben je een Chrome gebruiker? Open dit bestand dan in een nieuw venster)
      VERA Support - Anydesk
    2. Je krijgt een 9-cijferige code. Geef deze door aan de IT-ondersteuner. Het enige dat jij nog hoeft te doen is de verbindingsaanvraag accepteren.

    Hoe bereik je jouw IT-ondersteuners?

    Elk bestuur heeft een eigen mailadres om de helpdesk te bereiken. Dit mailadres heeft de volgende vorm: helpdesk.bestuur@vera.be. 

    Je kan je IT-ondersteuners ook telefonisch bereiken. Hiervoor bel je naar + 32 16 30 85 10.

    Hoe werkt onze IT-ondersteuning?

    Onze IT-ondersteuners zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot vrijdag van 8u tot 12u en van 12u30 tot 16u. Ze volgen de netwerkverbindingen permanent op en zijn bereikbaar voor jouw telefonische meldingen. Bij problemen zorgen zij voor de communicatie tussen het bestuur en de netwerkleverancier om tot een vlotte beschrijving van het probleem te komen.

    Ook interesse?

    Wil jij ook beroep doen op ons IT-beheer en IT-ondersteuning? Neem dan contact op met VERA via info@vera.be.

    • Home
    • Contact
    • Mail ons
    • Facebook
    • Twitter
    • LinkedIn
    • Foto's
    • Proclaimer
    • Privacyverklaring
    • Cookiebeleid
    • Sitemap
    • 2025 © VERA.be
    • LCP